Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE
Autor: Kovářová, Radana
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace IAESTE (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketing v neziskovém sektoru, marketingovou komunikaci a její jednotlivé prvky, marketingové prostředí, komunikační proces, integrovanou marketingovou komunikaci a SWOT analýzu. Praktická část charakterizuje organizaci IAESTE a analyzuje současný stav organizace, její mikroprostředí a makroprostředí. Následuje analýza marketingové komunikace a SWOT analýza organizac. Cílem tohoto projektu je vytvořit analýzu současné marketingové komunikace služeb organizace a podat návrhy na její zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11533
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13966


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovářová_2010_bp.pdf 659.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2010_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovářová_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet