Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO
Autor: Slavík, Jiří
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na aspekty reklamy pro děti, zejména na otázky spojené s lokalizací těchto reklam. Je možné komunikovat na děti celosvětově jednotnou kampaní, nebo je nutné lokalizovat kampaně i na děti? Ačkoliv je práce zaměřena na zkoumání reklamních kampaní značky LEGO, závěry této práce lze použít pro jakéhokoliv zadavatele, cílícího na děti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11623
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17073


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slavík_2010_dp.pdf 4.802Mb PDF Zobrazit/otevřít
slavík_2010_vp.pdf 56.62Kb PDF Zobrazit/otevřít
slavík_2010_op.pdf 58.33Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet