Reklama jako nástroj manipulace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama jako nástroj manipulace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama jako nástroj manipulace
Autor: Antl, Antonín
Vedoucí: Vaňková, Zdeňka
Abstrakt: Anotace Tématem bakalářské práce je význam reklamy v dnešní moderní společnosti, její funkce a manipulativní vlivy na člověka a její možné důsledky. V této práci jsou popsány její jednotlivé druhy, triky a styly, které reklama využívá ve snaze co možná nejvíce ovlivnit nejširší vrstvy spotřebitelů. Zabývám se zde jednotlivými druhy reklamních médií, která reklama využívá a jaký mají vliv mediálního šíření na člověka. V bakalářské práci je podtrhnut význam etiky a reklamního kodexu. Jsou zde uvedeny právní aspekty, které musí tvůrci reklamy dodržovat. Samostatné kapitoly praktické části tvoří popis konkrétních osob, které ovlivnila reklama.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11674
Datum: 2010-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra aplikovaného práva
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14390


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
antl_2010_bp.pdf 2.861Mb PDF Zobrazit/otevřít
antl_2010_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
antl_2010_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet