Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Smolová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:26:29Z
dc.date.available 2010-07-19T00:26:29Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11722
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy interní komunikace společnosti Hudy Sport a následném marketingovém výzkumu mezi zaměstnanci firmy navrhnout opatření a prostředky k jejímu zlepšení. Práce je rozdělená na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část se zabývá definováním interní komunikace ná-strojů interních PR, firemní kulturou a definováním pojmů hodnoty a postoje. V praktické části se nachází analýza současné situace a praktický marketingový výzkum. V projektové části mé diplomové práce doporučuji řešení vhodná k zavedení do plánu interní komunika-ce a jejího celkového zlepšení. cs
dc.format 64 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1999042 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject postoje cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject public relations en
dc.subject internal PR en
dc.subject corporate culture en
dc.subject values en
dc.subject attitudes en
dc.subject swot analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy cs
dc.title.alternative The influence of internal forms of PR on values and attitudes of employees towards their company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of my graduation theses is on the basis of evaluation and analysis functioning of internal communication in Hudy Sport a.s. and subsequent marketing research on em-ployees propose arragements for its innovation. The study is dividend into free parts, theo-retical, practical and project. The theoretical part deals with essesnce of internal communi-cation, internal PR and its instruments, corporate culture and džine concepts of values and attitudes. In the practical part there is the description of internal communication and practical marketing research. In the project of my graduation theses I recommend some solutions for implemetation and improvement of internal communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13752
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
smolová_2010_dp.pdf 1.906Mb PDF View/Open
smolová_2010_vp.pdf 59.58Kb PDF View/Open
smolová_2010_op.pdf 57.21Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account