Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích
Autor: Vašková, Monika
Vedoucí: Pernička, Petr
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11765
Datum: 2010-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13449


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašková_2010_bp.pdf 1.949Mb PDF Zobrazit/otevřít
vašková_2010_vp.pdf 303.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
vašková_2010_op.pdf 116.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet