Sociální marketing a kouření

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing a kouření

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketing a kouření
Autor: Tesař, Tomáš
Vedoucí: Šigut, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématikou sociálního marketingu, jeho prvními počátky, definuje a vymezuje působnost sociálního marketingu u nás. Současně uvádí nejznámější působení firem v oblasti sociálního marketingu. Druhá část práce je věnována problematice kouření a jeho dopady na společnost a jedince. Popisuje záporné, ale i kladné účinky kouření. Taktéž popisuje nejčastější metody odvykání kouření. V praktické části jsou porovnávány dva výběrové vzorky, kdy je zkoumáno stanovení míry působnosti sociálního marketingu na jednotlivce, zejména ve spojitosti s otázkou kouření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11873
Datum: 2010-03-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16914


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tesař_2010_dp.pdf 726.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
tesař_2010_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tesař_2010_op.doc 27.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet