Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK
Autor: Stárek, Petr
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje Internet a základní pojmy s Internetem spjaté jako jsou WWW stránky, email, homepage aj. Dále popisuje marketingový mix a jeho 4P, tedy výrobek, cenu, distribuci a reklamu. Také se zabývá principy marketingu na Internetu a jak využít komunikačního mixu pomocí Internetu. V praktické části popisuje firmu ITEK, provádí analýzu hlavní konkurence společnosti ITEK na trhu, porovnává firmu ITEK s konkurencí a navrhuje body vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ITEK na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11933
Datum: 2010-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15567


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stárek_2010_bp.pdfZablokované 1.672Mb PDF
stárek_2010_vp.zip 40.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
stárek_2010_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet