Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Müllerová, Renata
Vedoucí: Oblouková, Petra
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost BLOCK a.s., následuje analýza jednotlivých prvků marketingového mixu, dále SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza hlavních konkurentů společnosti a analýza konkurenční pozice. Na základě těchto analýz jsou navržena řešení v oblasti marketingového mixu, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Projekt je zakončen ekonomickým zhodnocením navržených opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11937
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13492


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
müllerová_2010_bp.pdfZablokované 5.316Mb PDF
müllerová_2010_vp.pdf 339.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
müllerová_2010_op.pdf 260.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet