Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.
Autor: Žižlavský, David
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce se zabývá především marketingovou komunikací ve školství. V analytické části je blíže představena společnost a provedena analýza situační i analýza stávající úrovně marketingové komunikace. Projektová část práce je již zaměřena na tvorbu efektivnějšího plánu marketingové komunikace, který by měl přispět k posílení image školy a zvýšení počtu uchazečů o studium na škole. Projekt ukončena vyhodnocením přínosů pro školu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11979
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 14937


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žižlavský_2010_dp.pdf 1.486Mb PDF Zobrazit/otevřít
žižlavský_2010_vp.zip 21.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
žižlavský_2010_op.pdf 518.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet