Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net
Autor: Havlenová, Petra
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu nové marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net. Tomuto návrhu předchází průzkum trhu potenciálních i stávajících zákazníků a srovnávací analýza vybraných internetových obchodů s florbalovým vybavením. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového podnikání a především marketingového mixu. Dále je charakterizován obchod Florbalek.net a jeho stávající marketingová strategie. Následuje zpracování výsledků kvalitativního marketingového průzkumu a srovnávací analýzy. Závěr práce obsahuje vypracování projektu nové marketingové strategie a zvažuje rizika spojená s její implementací v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12030
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14750


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havlenová_2010_dp.pdf 3.661Mb PDF Zobrazit/otevřít
havlenová_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havlenová_2010_op.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet