Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice
Autor: Valová, Lucie
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice má za cíl zvýšit sledovanost regionálního zpravodajského pořadu s názvem Minuty regionu a zatraktivnit jméno regionální televize RTA Zlín. V teoretické části práce se zabývám zejména masovými médii, televizním zpravodajstvím a žurnalistikou jako takovou, dále marketingovými komunikacemi a marketingovým výzkumem. Praktická část popisuje počátky regionálního zpravodajství ve Zlínském kraji a současnou situaci vycházející ze SWOT analýzy a Porterovy analýzy 5-ti konkurenčních sil. Z vlastního dotazníkového šetření dále vyvozuji závěry o současném povědomí o regionálním zpravodajství a o názorech vybraného vzorku respondentů. Vrcholem práce je navržení projektu komunikační kampaně vycházející ze všech zjištění v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12033
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13756


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valová_2010_dp.pdf 2.050Mb PDF Zobrazit/otevřít
valová_2010_vp.pdf 55.00Kb PDF Zobrazit/otevřít
valová_2010_op.pdf 55.05Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet