Marketignová stratégia firmy Rademaker, s.r.o. pri vstupe na nový trh B2B

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketignová stratégia firmy Rademaker, s.r.o. pri vstupe na nový trh B2B

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketignová stratégia firmy Rademaker, s.r.o. pri vstupe na nový trh B2B
Autor: Janáčková, Veronika
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Táto práca sa zaoberá marketingovou analýzou trhu B2B, na ktorý sa rozhodla expandovať medzinárodná firma pôsobiaca v oblasti výroby potravinárskych liniek. Cieľom práce je zmapovať súčasnú situáciu spoločnosti Rademaker s.r.o., na základe teoretických poznatkov previesť analýzu trhu a konkurencie a následne odporučiť firme konkrétne marketingové nástroje so zameraním na komunikačný mix, ktoré by viedli k úspešnému vstupu na slovenský trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12045
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13728


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janáčková_2010_dp.pdf 2.101Mb PDF Zobrazit/otevřít
janáčková_2010_vp.pdf 55.98Kb PDF Zobrazit/otevřít
janáčková_2010_op.pdf 57.60Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet