Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO
Autor: Předínská, Lenka
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předmětem této práce je jednotný vizuální firemní styl (Corporate Design), jeden ze základních prvků firemní identity. Teoretická část práce vysvětluje význam firemního vizuálního stylu jako prostředku pro jednotnou prezentaci firmy. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-LEX, PRO, která vyrábí bazénová zastřešení. Současná situace v oblasti vizuálního stylu firmy je nevyhovující. Jsou zde rozebrány důvody nutnosti změny a konkrétní problémy. Cílem projektové části je zpracovat podklady pro tvorbu a zavedení nového vizuálního stylu firmy do reálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12061
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 26.04.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13787


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
předínská_2010_dp.pdfZablokované 2.174Mb PDF Zobrazit/otevřít
předínská_2010_vp.pdf 57.66Kb PDF Zobrazit/otevřít
předínská_2010_op.pdf 60.11Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet