Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky
Autor: Zvonková, Lenka
Vedoucí: Schneider, Jaromír
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové komunikace města Valašské Klobouky a projektu, který navrhuje rozvoj komunikačních prostředků. Jsou definovány oblasti komunikace, které vykazují nedostatky, a je zvolena nejdůležitější z nich, komunikace k místní veřejnosti, pro niž jsou navrženy nové prostředky komunikace a zapojení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12206
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15384


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zvonková_2010_dp.pdf 2.411Mb PDF Zobrazit/otevřít
zvonková_2010_vp.pdf 493.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
zvonková_2010_op.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet