Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.
Autor: Bílek, Pavel
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje tématu využití známé osobnosti v komunikaci značky. Zabývá se reklamou jako specifickým nástrojem komunikačního mixu a zaměřuje se na formáty využívající osobnosti v komunikaci značky. Zamýšlí se nad pozitivními a negativními dopady, které mohou vyplývat ze spojení značky se známou osobností. Součástí teoretické části je i část věnovaná hodnocení reklamní kampaně podle různých kritérií. V praktické části je popsán proces vytváření nového komunikačního konceptu pro značku Sensodyne ve společnosti GlaxoSmithKline, včetně jeho implementace do komunikačního mixu značky a následného hodnocení s využitím prodejních a trackingových dat. Součástí diplomové práce je projekt, který na základě výsledku analýz a závěrů z teoretické části obsahuje doporučení na změnu komunikace značky, resp. konceptu, který využívá známou osobnost v roli ambasadora značky. V projektové části je naznačena aplikace nového komunikačního konceptu také v oblasti podlinkové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12217
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13766


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bílek_2010_dp.pdf 2.251Mb PDF Zobrazit/otevřít
bílek_2010_vp.pdf 54.72Kb PDF Zobrazit/otevřít
bílek_2010_op.pdf 59.58Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet