Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Zelinská, Johana
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:35:51Z
dc.date.available 2010-07-19T07:35:51Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12231
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuji teoretickým poznatkům dané problematiky - divadlu a následně jeho mar-ketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuji základní charakteristiku vybra-ného divadla (Divadlo Petra Bezruče). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného výzkumu (dotazníkové šetření) formuluji vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace Divadla Petra Bezruče. cs
dc.format 61 s., 12 s. příloh cs
dc.format.extent 2714975 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject theatre en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject research en
dc.title Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče cs
dc.title.alternative Marketing and promotion of Petr Bezruč Theatre en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with problems of the marketing and promotion of a theatre. First I determine theoretical knowledge of the problem area - theater and subsequently the theatre's marketing and communications mix. Then I describe basic characteristics of the selected theatre (Petr Bezruč Theatre). Based on the obtained information is defined marketing and communication mix of the organization. In accordance with the results of this survey (questionnaire) I suggest my own proposals for possible changes in promotion of Petr Bezruč Theatre. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13649
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zelinská_2010_bp.pdf 2.589Mb PDF View/Open
zelinská_2010_vp.pdf 52.20Kb PDF View/Open
zelinská_2010_op.pdf 57.94Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account