Analýza marketingové komunikační kampaně Career Days

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikační kampaně Career Days

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikační kampaně Career Days
Autor: Videczký, Martin
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Predkladaná bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikačnej kampane Career Days. Career Days predstavujú dva dni plné možností pre študentov a absolventov vysokých škôl v podobe interaktívneho stretnutia s najväčšími zamestnávateľmi v Českej republike. Teoretická časť zahŕňa spracovanie poznatkov z literárnych zdrojov zaoberajúcich sa prob-lematikou marketingovej komunikácie a neziskového sektoru. V praktickej časti je predstavená organizácia AIESEC a jej produkt Career Days. Následne spracovaná analýza marketingovej komunikačnej kampane ročníkov 2009 a 2010 je pred-pokladom na návrhy a odporúčania pre nasledujúci ročník.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12255
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10836


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
videczký_2010_bp.pdf 2.157Mb PDF Zobrazit/otevřít
videczký_2010_vp.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
videczký_2010_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet