Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Autor: Binka, Michal
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Cílem diplomové práce je popsat a vysvětlit všechny klíčové aspekty tvorby úspěšné firemní webové prezentace s následnou praktickou aplikací. Práce se snaží přiblížit problematiku tvorby a správy internetových prezentací, postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače, informovat o možnostech zvyšování návštěvnosti prostřednictvím moderních technik (PPC kampaně, blogů, sociálních sítí, PR kampaní, direct e-mailových kampaní ). Práce dále přináší exkurz do práce s pokročilými analytickými systémy, které odhalují silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby webových portálů. Seznámení nechybí z analytickým softwarem, který slouží k rozboru chování návštěvníků webu s širokou škálou možností využití. Součástí práce jsou praktická doporučení pro webové stránky společnosti AG FOODS Group a.s., které by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na poli internetové propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12256
Datum: 2010-04-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13767


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
binka_2010_dp.pdf 2.808Mb PDF Zobrazit/otevřít
binka_2010_vp.pdf 56.29Kb PDF Zobrazit/otevřít
binka_2010_op.pdf 59.58Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet