Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Autor: Ondrušková, Linda
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní vývoj a zvláště zdali je postavení českého festivalu v mezinárodní konkurenci ostatních filmových festivalů dostatečně silné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12258
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13630


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondrušková_2010_bp.pdf 11.95Mb PDF Zobrazit/otevřít
ondrušková_2010_vp.pdf 54.84Kb PDF Zobrazit/otevřít
ondrušková_2010_op.pdf 60.12Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet