Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Ondrušková, Linda
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:48:02Z
dc.date.available 2010-07-19T07:48:02Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12258
dc.description.abstract Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní vývoj a zvláště zdali je postavení českého festivalu v mezinárodní konkurenci ostatních filmových festivalů dostatečně silné. cs
dc.format 62 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 12540503 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject média cs
dc.subject film cs
dc.subject filmový festival cs
dc.subject mezinárodní filmový festival cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject media en
dc.subject film en
dc.subject film festival en
dc.subject international film festival en
dc.title Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Karlovy Vary International Film Festival en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The work engages in the description and evaluation of marketing communications of Karlovy Vary International Film Festival. The theoretical part is to define the basic concepts of both film and marketing communications. The practical part is fully devoted to a detailed analysis of the current status of the festival and its communication and promotion. The goal is to determine whether the promotion of the festival is sufficient enough, whether there is a progressive development and in particular whether the position of the Czech festival in international competition of other film festivals is strong enough. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13630
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ondrušková_2010_bp.pdf 11.95Mb PDF View/Open
ondrušková_2010_vp.pdf 54.84Kb PDF View/Open
ondrušková_2010_op.pdf 60.12Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account