Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Autor: Žertová, Veronika
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje informace o hotelu Moskva, avšak nejdůležitější je část, která se týká marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků s hotelem Moskva. Na základě výsledků průzkumů navrhuji změny v hotelovém vybavení, které by zvýšili spokojenost zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12285
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11255


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žertová_2010_bp.pdf 1.488Mb PDF Zobrazit/otevřít
žertová_2010_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žertová_2010_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet