Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu
Autor: Bača, Lubomír
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce je napsána na společnost ABC s.r.o., která je předním potravinářským výrobcem v oblasti střední Evropy. V případě ABC s.r.o. je cílem této práce prověření zda je možné uvažovat o obměně produktového mixu za využití nových forem obalů, prezentace těchto nových možností a návrh doporučení pro úpravu produktového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12290
Datum: 2010-04-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13765


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bača_2010_dp.pdf 998.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
bača_2010_vp.pdf 54.95Kb PDF Zobrazit/otevřít
bača_2010_op.pdf 59.40Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet