Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci
Autor: Marková, Monika
Vedoucí: Šišák, Vlastimil
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt zákazníkům a návrhy na efektivní propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12411
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13490


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marková_2010_bp.pdf 1.075Mb PDF Zobrazit/otevřít
marková_2010_vp.pdf 413.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
marková_2010_op.pdf 260.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet