Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s.
Autor: Moťková, Veronika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je podat ucelený pohled na zavedený CRM systém v této firmě a vypracovat projekt možnosti jeho zdokonalení, neboť v dnešní době je důležité zakládat a vytvářet konkurenční výhody především na budování dlouhodobého, kvalitního a profitabilního vztahu se zákazníkem. V teoretické části jsem se pokusila o výstižnou charakteristiku systému Řízení vztahů se zákazníky (CRM), včetně jeho hlavních výhod i nevýhod. V analytické části jsem především zhodnotila úroveň vztahů podniku Znovín Znojmo, a.s. k jejím zákazníkům. V hlavní části mé práce jsem navrhla projekt, jehož podstatou je diferenciace zákazníků podle jejich důležitosti pro firmu a na jejímž základě společnost investuje kapitál do vztahů s nimi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1244
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3697


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
moťková_2006_dp.pdfZablokované 5.301Mb PDF Zobrazit/otevřít
moťková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
moťková_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet