Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)
Autor: Bejtkovský, Jiří
Vedoucí: Kašpárková, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá didaktickými prostředky uplatňovanými při výuce předmětu Marketing realizovaném ve druhém ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem teoretické části bakalářské práce je zhodnocení typologie a různorodosti didaktických prostředků využívaných a imple-mentovaných do vyučování z hlediska různých autorů. Cílem praktické části bakalářské práce je vypracování modelové přípravy na přednášky a semináře z předmětu Marketing s ohledem na využívání didaktických prostředků. Součástí bakalářské práce je také sebere-flexe autorova pedagogického působení a účinnost edukačního působení autora na znalosti studentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12480
Datum: 2010-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14072


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bejtkovský_2010_bp.pdf 41.72Mb PDF Zobrazit/otevřít
bejtkovský_2010_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bejtkovský_2010_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet