Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost
Autor: Zahálka, Milan
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Teoretická část práce slouží jako východisko pro praktickou část diplomového projektu. V praktické části diplomové práce analyzuji současnou podobu externí komunikace CSR (Corporate Social Responsibility) aktivit České spořitelny. Na základě této analýzy vypra-cuji v projektové části doporučení změn v následujících oblastech: 1) časový plán pro na-sazování kampaní, 2) využití vhodných komunikačních kanálů a 3) forma sdělení. Dalším výsledkem by mělo být zvýšení povědomí o strategických cílech České spořitelny v oblasti CSR a počtu loajálních klientů a zároveň výrazná podpora budování pozitivní image a konkurenceschopnosti České spořitelny na trhu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12601
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17094


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zahálka_2010_dp.pdf 2.514Mb PDF Zobrazit/otevřít
zahálka_2010_vp.pdf 54.73Kb PDF Zobrazit/otevřít
zahálka_2010_op.pdf 57.89Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet