Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Šnajdrová, Adriana
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:27:21Z
dc.date.available 2010-07-19T11:27:21Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12656
dc.description.abstract Jedním z faktorů úspěšné reklamy je kreativní strategie navazující na strategii marketingo-vou. Kreativní strategie se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně podmiňují originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na periodika. Teoretická část poskytuje náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část pak analyzuje situaci v českém prostředí. cs
dc.format 64 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1859085 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Televizní reklama cs
dc.subject Reklamní kreativní strategie cs
dc.subject Strategie sdělení cs
dc.subject Reklamní apely cs
dc.subject Formát reklamy cs
dc.subject Realizace reklamy cs
dc.subject Informační sdělení cs
dc.subject Television advertising en
dc.subject Advertising creative strategy en
dc.subject Communication strategy en
dc.subject Advertising appeals en
dc.subject Advertising format en
dc.subject Advertising execution en
dc.subject Informational message en
dc.title Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika cs
dc.title.alternative Creative advertising strategy in Czech TV advertising for periodicals en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated One of the factors of a successful commercial is creative strategy, which follows good marketing strategy. Creative strategy consists of 5 parts that interact with each other and together make the originality and success of the commercial. This thesis deals with advertising creative strategy in Czech television commercials for periodicals. The Theoretical part provides an insight into general principles and character-istics of this issue. The Practical part analyzes the situation in Czech environment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13638
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šnajdrová_2010_bp.pdf 1.772Mb PDF View/Open
šnajdrová_2010_vp.pdf 49.76Kb PDF View/Open
šnajdrová_2010_op.pdf 63.01Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account