Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.
Autor: Býčková, Kateřina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s.r.o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12680
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15185


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
býčková_2010_dp.pdf 4.135Mb PDF Zobrazit/otevřít
býčková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
býčková_2010_op.pdf 870.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet