Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o.
Autor: Brenková, Magda
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vzta-huje. Dále v praktické části byly zpracovány a vyhodnoceny údaje získané dotazníkovým šetřením. V závěru práce bylo firmě navrhnuto doporučení, které by vedlo ke zvýšení spo-kojenosti jejich zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12694
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16999


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brenková_2010_bp.pdf 3.538Mb PDF Zobrazit/otevřít
brenková_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
brenková_2010_op.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet