Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Brenková, Magda
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:42:50Z
dc.date.available 2010-07-19T11:42:50Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12694
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vzta-huje. Dále v praktické části byly zpracovány a vyhodnoceny údaje získané dotazníkovým šetřením. V závěru práce bylo firmě navrhnuto doporučení, které by vedlo ke zvýšení spo-kojenosti jejich zákazníků. cs
dc.format 75 s. 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3710363 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject Spokojenost zákazníka cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Dotazníkové šetření cs
dc.subject Customer en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Marketing research en
dc.subject Customer's satisfaction en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of the customer's satisfaction of the company SANS Cafe Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Baňařová, Michaela
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with an analysis of the customers satisfaction surfy of the compa-ny SANS Cafe Ltd via a questionnaire surfy. The bachelor thesis is dividend into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there is expressed the knowledge gainded from the literature focusing on customers, thein satisfaction and marketing research. The practical part deals with the specific situation of the company, which is the object of the research. In the practical section there were processed and evaluated data obtained by a questionnaire surfy. In coclussion of the thesis there was suggested a recommendation for the company that would increase satisfaction of thein customers. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16999
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brenková_2010_bp.pdf 3.538Mb PDF Zobrazit/otevřít
brenková_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
brenková_2010_op.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet