Marketingové strategie wellness služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové strategie wellness služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Semelová, Aneta
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:49:39Z
dc.date.available 2010-07-19T11:49:39Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12709
dc.description.abstract Téma diplomové práce odráží situaci na českém wellness trhu a tento stav je aplikován na wellness hotel Rezidence Ambra v Luhačovicích. Trh wellness služeb v současné době trpí nevyváženou obsazenosti, neboť klientela využívá především krátkodobé víkendové poby-ty. Tedy panuje zde trend zkracování doby dovolených a lidé preferují rozmanitější strávení svých volnočasových aktivit. Trh wellness služeb navíc postrádá jednotící klasifikační měřítko, které by hodnotilo wellness zařízení. Absence takové asociace na českém wellness trhu způsobuje nejednotnost kvality v wellness zařízení. Součástí diplomové práce je předsvatení analyzovaného wellness hotelu Rezidence Ambra v Luhačovicích a navžení takových marketingových strategií, které by dopomohly oslovit a přilákat větší množství klientů na více pobytových dní při rovnoměrné obsazenosti tohoto wellness hotelu. cs
dc.format 108, 6 str. příloh cs
dc.format.extent 1547714 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject trh cs
dc.subject wellness cs
dc.subject služby cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject hotel cs
dc.subject market en
dc.subject wellness en
dc.subject services en
dc.subject balneology en
dc.subject competition en
dc.subject hotel en
dc.title Marketingové strategie wellness služeb cs
dc.title.alternative Wellness services marketing strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis reflects the situation on the Czech wellness market and this state is applied on the wellness hotel Rezidence Ambra in Luhacovice. The wellness service market is nowadays suffering from a volatile occupation of wellness since its clients prefer mainly short- term weekend stays. So, holidays obviously tend to be shorter and people prefer to spend a wider range of leisure time activities. Furthermore, the wellness service market lacks a unifying classification criterion that would assess particular wellness facilities. The lack of such an association on the Czech wellness market affects quality disunity in wellness facilities. An integral part of the thesis seems to be a presentation of the analyzed wellness hotel Re-zidence Ambra in Luhacovice and a proposal of such marketing strategies that would help address and attract a higher number of clients for more day stays together with a balanced occupation in the wellness hotel. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13751
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
semelová_2010_dp.pdf 1.476Mb PDF View/Open
semelová_2010_vp.pdf 55.85Kb PDF View/Open
semelová_2010_op.pdf 66.36Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account