Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.
Autor: Blanařová, Sabina
Vedoucí: Švarcová, Jena
Abstrakt: Předložená diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace, konkrétně současný stav analyzované společnosti X - Y, s.r.o. Součástí práce jsou také návrhy na možné změny týkající se komunikačního mixu, jejichž realizace povede ke zvýšení efektivnosti komunikace, lepšímu uspokojování potřeb a přání zákazníků či zvýšení povědomí o spo-lečnosti. V teoretické části práce jsou formou literární rešerše vysvětleny pojmy a souvis-losti týkající se marketingové komunikace, trendy a jejich využití v praxi. Na základě výsledků provedených analýz a hodnocení současného stavu marketingové komunikace jsem vypracovala projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy obsa-hují také informace o nákladech, cílových skupinách, časové posloupnosti, možných rizicích zvolených nástrojů či způsobech vyhodnocení účinnosti vybraných komunikačních aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12781
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14741


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blanařová_2010_dp.pdf 3.474Mb PDF Zobrazit/otevřít
blanařová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blanařová_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet