Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Autor: Rusínová, Michaela
Vedoucí: Piska, Josef
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s reklamou, konkrétně genderovými stereotypy v reklamě, co to genderové stereotypy v reklamě jsou, jak se projevují a jaký mají pro marketing význam. V první části se zaměřuji na teorii ohledně reklamy, gendru jako takového, ve společnosti a poté propojení gendru s reklamou a vývoj v průběhu 20.století. Druhá část popisuje ovlivnění gendru v reklamě společností, politikou a historií v ČR a USA, srovnání genderových stereotypů v reklamě v těchto zemích. Součástí bakalářské práce jsou také případové studie reklam určitých společností, kde se genderové stereotypy vyskytují nejčastěji. Tato bakalářská práce slouží k vysvětlení podstaty genderových stereotypů v reklamě a porovnání úrovně reklamy v ČR a USA se zaměřením na genderové stereotypy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12833
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 13947


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rusínová_2010_bp.pdf 2.740Mb PDF Zobrazit/otevřít
rusínová_2010_vp.pdf 52.10Kb PDF Zobrazit/otevřít
rusínová_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet