Koncepce nového vizuálního stylu TK SK Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce nového vizuálního stylu TK SK Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Lekavá, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:28:26Z
dc.date.available 2010-07-19T16:28:26Z
dc.date.issued 2010-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12869
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvářením koncepce jednotného vizuálního stylu pro tenisový klub TK SK Zlín. Teoretická část práce seznamuje s pojmem budování značky, firemní identity a s ní spojenou tvorbou jednotného vizuálního stylu. Důraz je kladen na poznání konkrétního postupu vzniku jednotného vizuálního stylu organizace. Praktická část prezentuje hodnocení současného stavu vizuální prezentace společnosti a analyzuje ji pomocí marketingového výzkumu zpracovaného formou hloubkových rozhovorů. Projektová část již navrhuje potřebné změny ve fungování jednotného vizuálního stylu organizace s důrazem na konkrétní aplikaci jednotlivých prvků nového vizuálního stylu. cs
dc.format 88 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2832254 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject jednotný vizuální styl cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject design manuál cs
dc.subject bu-dování značky cs
dc.subject firemní filozofie cs
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate Design en
dc.subject Corporate Image en
dc.subject Design Manual en
dc.subject Brand Building en
dc.subject Corporate Philosophy en
dc.title Koncepce nového vizuálního stylu TK SK Zlín cs
dc.title.alternative Conception of corporate design in TK SK Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The thesis deals with creating a corporate design conception for tennis club "TK SK Zlín". The theoretical part makes readers acquainted with brand building, corporate identity and corporate design. The main part deals with a process of building a corporate design in company. The practical part presents the results of the marketing research and analyses in-depth interviews. The project part brings in necessary changes in corporate design concept of organization with emphasis on concrete new corporate design application. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13738
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lekavá_2010_dp.pdf 2.701Mb PDF View/Open
lekavá_2010_vp.pdf 56.34Kb PDF View/Open
lekavá_2010_op.pdf 60.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account