Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci
Autor: Kukučková, Lucia
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalárska práca sa skladá z dvoch hlavných častí. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy z marketingovej komunikácie, do ktorej nepochybne patrí aj event marketing a ostatné nové trendy v marketingovej komunikácii. Druhou časťou je praktická časť, ktorá analyzuje túto konkrétnu firmu. Táto časť sa delí na tri časti. Prvou časťou je analýza súčasného stavu využitia marketingovej komunikácie, kde je firma analyzovaná podrobnejšie. Je tam zahrnutá história, produkty, ktoré poskytujú, konkurencia, jej reklama a tiež ciele a ďalšie analýzy. V druhej časti sú vypracované odporúčania pre zlepšenie event marketingu. A v poslednej časti sú dané odporúčania podrobené nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12893
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 16716


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kukučková_2010_bp.pdf 1.365Mb PDF Zobrazit/otevřít
kukučková_2010_vp.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kukučková_2010_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet