Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea
Autor: Máčová, Hana
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Cílem bakalářské práce "Návrh marketingové komunikace Pokrývačského studia" je zpracování podkladů z oblasti marketingová komunikace ke studii proveditelnosti projektu realizace Pokrývačského muzea. Bakalářská práce je rozdělena do částí teoreticko-metodologické (teorie marketingové komunikace muzeí), analyticko-praktické (situační analýza Pokrývačského muzea, marketingový výzkum u podobných institucí) a projektové (návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea). Přínosem této práce je vyuţití teoretických a zjištěných poznatků z marketingového výzkumu v oblasti marketingové komunikace muzeí pro vypracování rámcového projektu návrhu marketingové komunikace Pokrývačského studia. Tato práce je ukázkou řešení poţadavku organizace, které by bylo moţno aplikovat i na obdobná podniková muzea.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12904
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13704


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
máčová_2010_bp.pdf 2.536Mb PDF Zobrazit/otevřít
máčová_2010_vp.pdf 53.61Kb PDF Zobrazit/otevřít
máčová_2010_op.pdf 57.56Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet