Podnikatelský plán pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Vičíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T17:06:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T17:06:54Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12934
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se budu zabývat podnikatelským plánem pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh. Nejdříve bude zjištěna četnost a kvalita stávajících konkurenčních zařízení v centru města. Následně bude vypracován konkrétní projekt pro vznik nového podniku, o jehož reálném vzniku majitelka diplomové práce uvažuje. Budou zjištěny podmínky vzniku nového podniku tohoto typu, dále pak finance potřebné pro začátek podnikání a rizika, která se v oblasti nejvíce vyskytují. Cílem práce je zjistit, zda je realizace podnikatelského záměru proveditelná a zda takový podnik může v současnosti být v centru Zlína konkurenceschopný. |
cs |
dc.format |
106 s. |
cs |
dc.format.extent |
2390953 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský záměr
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
investor
|
cs |
dc.subject |
rozhodování
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
Keywords: business plan
|
en |
dc.subject |
business purpose
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
businessman
|
en |
dc.subject |
investor
|
en |
dc.subject |
decisionmaking
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.subject |
aims
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.title |
Podnikatelský plán pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh |
cs |
dc.title.alternative |
The enterpreneurial plan of a new beauty solon market entry in Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hnilica, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with a business plan for a beauty parlour entering Zlín market. At first, quantity and quality of existing businesses was considered. Further, project detailing the formation of a particular business, whose existence is actually being considered by the author of the thesis, was worked out. The prerequisites for its emergence, finances required for starting the business and risks which are most commonly involved were found out and analysed. The main objective of the thesis is to find out whether the business plan is practicable and whether such business located in the centre of contemporary Zlín might be competitive. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15458
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam