Podnikatelský plán pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Vičíková, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:06:54Z
dc.date.available 2010-07-19T17:06:54Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12934
dc.description.abstract V diplomové práci se budu zabývat podnikatelským plánem pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh. Nejdříve bude zjištěna četnost a kvalita stávajících konkurenčních zařízení v centru města. Následně bude vypracován konkrétní projekt pro vznik nového podniku, o jehož reálném vzniku majitelka diplomové práce uvažuje. Budou zjištěny podmínky vzniku nového podniku tohoto typu, dále pak finance potřebné pro začátek podnikání a rizika, která se v oblasti nejvíce vyskytují. Cílem práce je zjistit, zda je realizace podnikatelského záměru proveditelná a zda takový podnik může v současnosti být v centru Zlína konkurenceschopný. cs
dc.format 106 s. cs
dc.format.extent 2390953 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: podnikatelský plán cs
dc.subject podnikatelský záměr cs
dc.subject projekt cs
dc.subject podnik cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject investor cs
dc.subject rozhodování cs
dc.subject vize cs
dc.subject cíle cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject riziko cs
dc.subject Keywords: business plan en
dc.subject business purpose en
dc.subject project en
dc.subject business en
dc.subject businessman en
dc.subject investor en
dc.subject decisionmaking en
dc.subject vision en
dc.subject aims en
dc.subject marketing mix en
dc.subject risk en
dc.title Podnikatelský plán pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh cs
dc.title.alternative The enterpreneurial plan of a new beauty solon market entry in Zlin en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hnilica, Lubomír
dc.date.accepted 2010-06-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with a business plan for a beauty parlour entering Zlín market. At first, quantity and quality of existing businesses was considered. Further, project detailing the formation of a particular business, whose existence is actually being considered by the author of the thesis, was worked out. The prerequisites for its emergence, finances required for starting the business and risks which are most commonly involved were found out and analysed. The main objective of the thesis is to find out whether the business plan is practicable and whether such business located in the centre of contemporary Zlín might be competitive. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15458
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vičíková_2010_dp.pdf 2.280Mb PDF View/Open
vičíková_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
vičíková_2010_op.pdf 407.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account