Zefektivnění komunikační strategie firmy ENAPO obchodní a.s. ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zefektivnění komunikační strategie firmy ENAPO obchodní a.s. ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zefektivnění komunikační strategie firmy ENAPO obchodní a.s. ve Zlínském kraji
Autor: Šarmanová, Martina
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: Cílem Bakalářské práce je navrhnout možnosti zefektivnění komunikační strategie maloobchodních prodejen ENAPO obchodní a.s. ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a popis použitých marketingových analýz. Praktická část zahrnuje stručnou charakteristiku firmy a její jednotlivé komunikační aktivity, které jsou v současnosti využívány. Orientační dotazníkové šetření, zacílené na mladší lidi, bude provedeno z důvodu zjištění povědomí veřejnosti o firmě. V závěru práce budou navržena doporučení pro optimalizaci komunikační strategie a tudíž maximalizace efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13007
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šarmanová_2010_bp.pdf 1.349Mb PDF Zobrazit/otevřít
šarmanová_2010_vp.pdf 296.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
šarmanová_2010_op.pdf 313.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet