Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios
Autor: Ráčková, Lenka
Vedoucí: Lukášová, Jana
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného času ATLAS a BIOS a dále pak analyzuji jednotlivé složky komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta možná řešení ke zvýšení efektivnosti komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13048
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13494


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ráčková_2010_bp.pdfZablokované 4.784Mb PDF
ráčková_2010_vp.pdf 364.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
ráčková_2010_op.pdf 317.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet