Obsahová analýza mediálního image Domu kultury v Kroměříži

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obsahová analýza mediálního image Domu kultury v Kroměříži

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obsahová analýza mediálního image Domu kultury v Kroměříži
Autor: Šípková, Barbora
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Předkládaná práce se zevrubně věnuje zkoumání jevů, které se podílejí na tvorbě mediálně konstruovaného obrazu příspěvkové organizace působící v oblasti zabezpečování veřejných kulturních služeb. Jejím cílem je za pomoci metody obsahové analýzy nalézt kvantifikovatelné odpovědi na problematiku původců vzniku mediálního image zvolené organizace a nositelů hodnot, ze kterých je výsledný mediální image poskládán. Naplněním popsaného cíle však není práce kompletní, neboť vyústěním takových zjištění je soubor návrhů a opatření, které prostřednictvím nástrojů budování vztahů s veřejností prioritně cílí na kultivaci současného mediálního image zvolené organizace, ale dotknou se také jiných forem uskutečňované komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13115
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13753


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šípková_2010_dp.pdf 13.67Mb PDF Zobrazit/otevřít
šípková_2010_vp.pdf 49.60Kb PDF Zobrazit/otevřít
šípková_2010_op.pdf 54.83Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet