Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Autor: Trávníček, Michal
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Cílem práce je zhodnotit současnou situaci v oblasti internetové propagace s ohledem na vynaložené náklady a použitelnost v konkurenčním prostředí. Teoretická část obsahuje obecné vymezení studovaného problému, shrnuje všechny doposud známé a použitelné způsoby internetového marketingu a tvoří tak východisko pro aplikaci těchto prostředků v podmínkách konkrétní firmy. Praktická část analyzuje současný stav internetové propagace sledovaného komerčního subjektu, vymezuje cílovou skupinu a konfrontuje použité propagační aktivity na ni zaměřené. Formuluje silné a slabé stránky současného stavu e-Marketingu zvolené organizace, v porovnání s propagačními aktivitami její konkurence. Projektová část, na základě výsledků předchozí analýzy, předkládá návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené společnosti a hodnotí předpokládanou efektivitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13177
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Nepřístupná práce
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17084


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trávníček_2010_dp.pdfZablokované 2.052Mb PDF Zobrazit/otevřít
trávníček_2010_vp.pdf 56.63Kb PDF Zobrazit/otevřít
trávníček_2010_op.pdf 62.54Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet