Komunikace mikroregionu v projektu ochrany kulturního nehmotného dědictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace mikroregionu v projektu ochrany kulturního nehmotného dědictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Krchová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:22:20Z
dc.date.available 2010-07-19T22:22:20Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13209
dc.description.abstract Mikroregiony se v České republice v posledních letech staly významným prostředkem pro společné prosazování zájmů a záměrů jednotlivých obcí. Jejich vznik jim napomáhá získat z různých fondů formou společných programů, aktivit a konkrétních projektů především dostatečný objem finančních prostředků, na mnohé z nichž by samotné obce nebyly schop-né dosáhnout a řešení projektů společnými silami je také mnohem efektivnější. Přesto, že mnoho současných mikroregionů vzniklo jednoúčelově a je dnes těžké odhadnout, kolik takto založených spolků funguje nebo kolik jich jen přetrvává ve stavu nečinnosti, lze konstatovat, že ty, které dobře fungují, jsou dnes ve velké výhodě, zejména kvůli přísunu dotací z EU. Mikroregion Východní Slovácko, na který jsem se ve své práci zaměřila, patří mezi ty dobře fungující a vzhledem k tomu, že disponuje zejména bohatým kulturním potenciálem, má díky tomu i dostatečný předpoklad k rozvoji cestovního ruchu. Výsledky analýzy komunikace ukázaly konkrétní potřeby mikroregionu v této oblasti. Na základě zjištěných skutečností byly zformulovány zásady komunikační strategie s důrazem na to, že rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu musí být v souladu s principy ochrany kulturního nehmotného dědictví. cs
dc.format 60, 6 s.obr.příloh cs
dc.format.extent 18367486 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject mikroregion cs
dc.subject marketingový mix mikroregionu cs
dc.subject kulturní nehmotné dědictví cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT ana-lýza cs
dc.subject projekt ochrany kulturního nehmotného dědictví cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing of towns and villages en
dc.subject microregions en
dc.subject marketing mix of a microregion en
dc.subject intangible cultural heritage en
dc.subject tourism en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject intangible cultural heritage protection project en
dc.title Komunikace mikroregionu v projektu ochrany kulturního nehmotného dědictví cs
dc.title.alternative The communication of the East Moravian Slovakia region in the project of safeguarding the intangible cultural heritage en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated In recent years, microregions in the Czech Republic have become important elements for promoting the common interests and goals of individual communities. Thus, they can rece-ive large enough subsidies to fund various forms of joint programs, activities and specific projects, which many of the villages themselves would not be able to receive not mentio-ning the cooperation is much more efficient. Even though many existing microregions re-ceived one-purpose subsidies, it is now hard to estimate how many of these associations work and how many remain idle. Apparently, those that work well are now in a great advantage particularly due to a permanent inflow of EU subsidies. Microregion Eastern Moravian Slovakia, which I focus on in my work is among the pro-sperous ones and having a remarkably rich cultural potential, it has good prospects for tou-rism development. The results of the survey show the specific needs of the region in this area. Based on these conclusions were formulated principles of communication strategy with the emphasis on the development of tourism in the microregion which must be in accordance with the principles of protection of intangible cultural heritage, including the access to the protection of intangible cultural heritage. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13781
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
krchová_2010_dp.pdf 17.51Mb PDF View/Open
krchová_2010_vp.pdf 57.00Kb PDF View/Open
krchová_2010_op.pdf 59.31Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account