Pes v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pes v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pes v reklamě
Autor: Chytilová, Anna
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato bakalářská práce nabízí marketingový pohled na psa coby motiv reklamy. Teoretická část využívá poznatky z různých oborů, které jsou s tématem spjaty: marketingové komunikace, psychologie, sémiotika a historie. Praktická část nejdříve popisuje současnou povahu vztahu mezi člověkem a psem. Bakalářská práce se následně zabývá dvěma druhy spolupráce mezi psem a marketingovou komunikací. Nejprve uvádí příklady reklam, které propagují produkty a služby určené psům. Poté práce vysvětluje, v čem spočívá hlavní přínos, jenž může pes reklamě přinést. Následuje analýza vybraných televizních reklam a závěry této analýzy jsou konfrontovány s výsledky hloubkových rozhovorů. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro užití psa v reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13252
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13619


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chytilová_2010_bp.pdf 2.631Mb PDF Zobrazit/otevřít
chytilová_2010_vp.pdf 50.28Kb PDF Zobrazit/otevřít
chytilová_2010_op.pdf 50.58Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet