Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu
Autor: Lochmanová, Lucie
Vedoucí: Cibulka, Bronislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné situace firmy pomocí marketingového plánu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o tvorbě marketingového plánu a jeho částí na základě odborné literatury a znalostí získaných během studia. Praktická část je zaměřena především na zhodnocení současné situace zvolené firmy a jejího postavení na trhu. Ke zhodnocení situace byla použita řada nástrojů jako SWOT analýza, analýza konkurence a analýza okolí. V závěru práce je navrhnuto doporučení pro sestavení marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13254
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13547


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lochmanová_2010_bp.pdfZablokované 1.693Mb PDF
lochmanová_2010_vp.pdf 412.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
lochmanová_2010_op.pdf 371.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet