Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o.
Autor: Sedlářová, Hana
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Sunny Days, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje obecnou problematiku cestovního ruchu, cestovních kanceláří a teoretické přístupy analýzy konkurenčního prostředí podniku. Analytická část se zabývá identifikací firmy, odvětví a konkurenčního prostředí SUNNY DAYS. Součástí je analýza přímé konkurence a rozbor vnějšího prostředí firmy. Na základě již zjištěných informací jsou zhodnoceny příležitosti a hrozby, které mohou předpovědět budoucí zaměření firmy. Prostřednictví Porterova modelu lze snáze pochopit pravidla konkurence a najít možné příležitosti, které firma může využít ve svůj prospěch. Práce vyúsťuje v doporučení vedoucí ke zlepšení postavení firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13313
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13556


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedlářová_2010_bp.pdf 1.823Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedlářová_2010_vp.pdf 286.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
sedlářová_2010_op.pdf 240.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet