Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku
Autor: Čechová, Eliška
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce se snaží přiblížit mentalitu osob spadajících do skupiny stříbrné generace v rámci nákupního chování. Mapuje postoje k marketingovým komunikacím, potažmo reklamě samotné. Provedená analýza se soustředí na nalezení klíčových faktorů k poznání nákupního procesu stříbrné generace a zároveň poukazuje na hlavní body v rámci sestavení efektivní marketingové komunikace. Díky uskutečněnému dotazníkovému šetření byly zjištěny podmínky pro realizaci projektu Kaleidoskop a jeho komunikační kampani.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13337
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13710


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čechová_2010_dp.pdfZablokované 3.217Mb PDF
čechová_2010_vp.pdf 50.32Kb PDF Zobrazit/otevřít
čechová_2010_op.pdf 53.08Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet