Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Čechová, Eliška
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:32:37Z
dc.date.available 2010-07-19T23:32:37Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13337
dc.description.abstract Práce se snaží přiblížit mentalitu osob spadajících do skupiny stříbrné generace v rámci nákupního chování. Mapuje postoje k marketingovým komunikacím, potažmo reklamě samotné. Provedená analýza se soustředí na nalezení klíčových faktorů k poznání nákupního procesu stříbrné generace a zároveň poukazuje na hlavní body v rámci sestavení efektivní marketingové komunikace. Díky uskutečněnému dotazníkovému šetření byly zjištěny podmínky pro realizaci projektu Kaleidoskop a jeho komunikační kampani. cs
dc.format 92 cs
dc.format.extent 3374238 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject stříbrná generace cs
dc.subject generace 55+ cs
dc.subject stárnutí populace cs
dc.subject ostravský region cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject silver generation en
dc.subject Generation 55 + en
dc.subject the Ostrava region en
dc.subject aging of population en
dc.title Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku cs
dc.title.alternative Incoming Silver generation and its consumer behaviour in the Ostrava region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated Thesis tries to get a mentality of people belong to a group of silver generation in shopping behavior, mapping the position of marketing communications, advertising itself in turn. The analysis focuses on finding the key factors to understanding the process of purchasing the silver generation, and also highlights the main points in the establishment of effective marketing communications. Thanks executed research were identified conditions for the Kaleidoskop project and its communication campaign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13710
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čechová_2010_dp.pdfZablokované 3.217Mb PDF Zobrazit/otevřít
čechová_2010_vp.pdf 50.32Kb PDF Zobrazit/otevřít
čechová_2010_op.pdf 53.08Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet