1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma
Autor: Křikavová, Lenka
Vedoucí: Baroňová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o streetových a snowboardových firmách, které využívají svůj název společnosti jako nesoucí prvek dekoru a ornamentu. Dále o firmách, které chtějí nápisem na svých produktech sdělit své myšlenky okolnímu světu, také o těch, které přidá-vají k textu i obrazovou část. Tyto firmy rozděluji podle toho, kde vznikly. Snažím se za-měřit především na ty více originální.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13458
Datum: 2010-05-17
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Studijní obor: Multimedia a design - Grafický design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15022


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křikavová_2010_bp.pdf 8.617Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet