Analazýza spotřebního a nákupního chování v oblasti biopotravin
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analazýza spotřebního a nákupního chování v oblasti biopotravin |
| Autor: |
Raková, Irena
|
| Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o bioproduktech a na současný stav trhu s biopotravinami. Popisuje formy prodeje biopotravin, právní legislativu, výrobu biopotravin a kontrolní systém. Cílem mé bakalářské práce je navržení vhodné marketingové strategie pro výrobce biopo-travin. Návrh marketingové strategie je proveden na základě vyhodnocených dat zjištěných o spotřebitelích potravin prostřednictvím dotazníků. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13476
|
|
Datum:
|
2010-05-21 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
16694
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet