Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda
Autor: Fleková, Jana
Vedoucí: Hrdina, Josef
Abstrakt: Maximalizace spokojenosti a loajality zákazníků je jednou ze základních funkcí moderního systému managementu jakosti. Téma mé diplomové práce je ,'Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda". Ta působí na trhu již 11 let a zabývá se povrchovou úpravou kovů - černěním. V teoretické části jsem se snažila popsat systémy managementu jakosti a jejich principy. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků. Pro provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace. Následně byl doporučen návrh na zlepšení dotazníkového šetření a byly nabídnuty nové metody pro zlepšování systému spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13485
Datum: 2010-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav výrobního inženýrství
Studijní obor: Výrobní inženýrství
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14260


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fleková_2010_dp.pdf 1.449Mb PDF Zobrazit/otevřít
fleková_2010_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fleková_2010_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet